MFT April Release Rewind


Hee hallo een hele goede morgen allemaal! Vandaag kunnen jullie hier én op het My Favorite Things Stamps Blog nóg meer inspiratie vinden met de allernieuwste stempels en Die-namics.

-Card Size 5"x5"Inch-
Mijn kaartje van vandaag is gemaakt met Birdie Brown You're Super in combinatie met Birdie Brown You're Super Die-namics.

De BB You're Super Die-namics heb ik eerst uit Blending Card by X-Press It gestanst en daarop heb ik BB You're Super gestempeld met Memento zwart en gekleurd met Copics.
De lay out is opgebouwd met verschillende lagen MFT cardstock en de Blueprints 14 Die-namics. Ook heb ik de TRANSFORM-ables Say Hello gebruikt omdat ik deze zo leuk vind passen bij de vorm waar de Wow tekst op gestempeld is.

-Inside Card-
Voor de binnenkant kijkt BB You're Super om een hoekje heen, ze is gestempeld met MFT Black Licorice de tekst is gestempeld met Tangy Orange. De lay out is gemaakt met de Blueprints 14 Die-namics

Klik nu gauw naar het MFT Blog voor nóg véél meer inspiratie, veel plezier!
Een hele fijne dag!
Inge

   

9 opmerkingen

Back to Top